Wednesday 8 November 2017

Best Forex Indikatorer Mt4


En av de beste indikatorene Ive sett Som en profesjonell handelsmann er dette langt den absolutte beste indikatoren jeg har sett. Jeg har kanskje plukket opp det i FF. (Har vært på forumet i dag. Unngå papirarbeid og kom over det). Alle vil ta en sprekk på et EA på det jeg er en -10010 som programmerer. Hvis dette er så nøyaktig som det indikerer, ville det gjøre en flott EA. I noen timer har jeg brukt med å spille med det de høyere tidsrammer det kunne nesten være en frittstående. Lavere tidsrammer krever filter. Men koding en enkel kjøp på blå, selger på redquot med revers funksjon, SL TP, magisk nummer vil sannsynligvis være alt som trengs. PS - Jeg bør nevne at jeg har noen andre indis brukt for filtrering av utganger (bare ikke ville komplisere saken) og min nåværende eas jeg bruker med manuell bekreftelse. og her er hans melding om EA: Vennligst legg inn hele zip-filen, da den inneholder FFCal og DSS Bresset med et annet navn, slik at det ikke forstyrrer eventuelle tilleggsversjoner av denne indikatoren. Zip-filen inneholder et installasjonsprogram som installerer EA og indikatorene automatisk. Innstillingene du nevnte refererer til FFCal indikator som kan hindre handler i nyhetsperioder. Versjon 0.2 lagt til med flere filteralternativer. Takk igjen Xux Uranus v0.1 brukerveiledning. pdf 126 KB 33,421 nedlastinger Uploaded 29.10.2009 20:59 Uranus v0.1.mq4 30 KB 18 194 nedlastinger Uploaded 29 okt 2009 kl 14:00 Godt poeng cspip and way ahead of ya. Gjorde litt undersøkelse på den, og den er basert på Bressert Double Smoothed Stochastic. Fra det jeg har gravd opp, gjør det ikke. Jeg så det på 1 min-diagrammet i et par timer og så ingen indikasjoner på at det repaints. Det ser ut som forfatteren (ikke Bressert, men hvem briljant kodet den for å se enda bedre ut enn Bressert indi, hvis navn ser ut til å være Robby) har en privat chat-side som går, men leser den. Jeg fikk forstand det ble brukt mer som et filter og det viste seg også at medlemmene var over tenkning. Og denne abit endret for å vise farge i indi mellom 20 og 80 nivåer avhengig av retning: - forexfactoryshowthread. phpt194152 På 1min ser det ut til å bare følge prisen veldig nær og sette prikker overalt. på høyere TFs ser det mye bedre ut. Også, og dette er abit off topic, søker etter quotBressert Double Smoothed Stochasticquot på Google. bringer opp denne tråden på FF på første side, og denne tråden er mindre enn en time gammel. Det er skummelt. Nå hvis vi bare kunne SEO et varmt salgsprodukt for å få en rangering så fort Etter å ha gravd inn i Bressert-teorien, ville en engangs tidsramme definitivt sette den av og sette flere quotdotsquot på grunn av bevegelsen. Tenk på regelmessige stokker som stadig krysser. Acceleratoren oscillator kan også kvalifisere som det kan endre farge i en bar. Jeg bruker det fortsatt hver dag, men med AC og fraktaler. Det er ganske enkelt å tilpasse seg prisforholdene. det går også nøtter på 1 min, men i 2 timer så jeg på det (ikke stirrer på det, men sjekker hvert 10. minutt eller så). Jeg så ingen betingelser for å male på nytt. Jeg har testet hundrevis av indis og sett min andel av repainting. Kanskje jeg mister det, men jeg så ingenting for å indikere her. Som jeg sa tidligere, viser repainters vanligvis ufarlige resultater, dette gjør det ikke. Så vi kan refokusere og se hva vi kommer opp med. CCI Trend Indicator for Trend Følgende Traders CCI Trend Indicator for Trend Følgende Traders Forex Trend Indicator Mens CCI trading jeg oppdaget og opprettet en enkel, men kraftig forex trend indikator som er den beste måten å definere trenden jeg noensinne har sett. Tror du at denne trendindikatoren vil hjelpe deg, vil du aldri miste igjen Jeg tror det vil sikkert hjelpe 14 års handel lært meg at prishandlingen er alt og å bruke den beste trendindikatoren mt4 å handle med trenden, er veldig nyttig. Innføring av den beste trendindikatoren noensinne Her er hvordan du bruker den beste forex trendindikatoren i verden for mt4-verk. De grønne linjene over eller de røde linjene under nulllinjen er True Trend og viser om den nåværende trenden er opp eller ned. Enhver lesning av den sanne trenden over nulllinjen er positiv og betyr en opptrend i markedet mens noen leser under nulllinjen negativt eller et downtrending marked. Den tynne blå linjen kalles EntryCCI. Vi bruker dette til å vise når prisen er overkjøpt eller oversold mot trenden. Vi leter etter at EntryCCI skal pulseres bort mot trenden for å ha et oppsett og deretter vente på pris for å gjenoppta tilbake mot den nåværende trenden. Beste CCI-indikatorinnstillinger Her er innstillingene for True Trend-indikator for inngangene til TrendCCI - og EntryCCI-periodene: Her er de beste cci-innstillingene for den beste forexindikatoren jeg bruker på fargefanen, slik at True Trend Indicator kan matche min, inkludert den blå EntryCCI: Last ned kobling for True Trend Indicator. Del denne historien, velg din plattform MOHAMMED YASSER N. H. 5. juni 2014 klokka 03:28 - Svar Hei Jordan Jeg snakker om meg selv, jeg var en S. A.P. konsulent for ErnstampYoung, kjærligheten til denne forex trading gjorde meg ganske min jobb, nå er det 5 år jeg er i denne forex-virksomheten, Jordan for å være ærlig, jeg prøvde mange indikatorer, men som du sier prisen er den ultimate indikatoren. Jeg vil fortelle deg, i alle år har jeg ikke hatt noen suksess, Jordan, jeg er en scalper, jeg vil vite fra deg, kan jeg bruke den på 1 min. amp 5 min Timeframe. Vennligst vær så snill, jeg gleder meg til å høre fra deg bror. Takk, MOHAMMED YASSER N. H. Jeg har jobbet med Jordan. Han er helt topp og vet hans ting. I8217ve satte han sin indikator på diagrammene mine og i8217m sikker på at det vil hjelpe. Martin Moretti 23. februar 2015 kl. 10:49 - Svar Jeg vil si at du gjør en god jobb, Jordan. Måten hvordan du forklarer strategiene er utmerket. Egentlig. Ive sett mye i dette markedet og de fleste ting hadde bare grunn til å få pengene fra handelsmenn som tror på propaganda av usanne selgere. Treenighetssystemet har logisk grunnleggende og med disiplinhandlere er i stand til å bli vellykket. Takk Jordan Jason Smith 29. august 2015 klokka 1:51 - Svar Ser fram til Conquer v3. I8217ve har brukt en variasjon av ditt CCI-oppsett på de daglige kartene. kjøpe oversold, selger overkjøpt med trenden og spennende på motsatt CCI ekstreme. Det tar noen steiner å handle daglig, men I8217ve har drept så langt. Og gjorde det bra under panikket i løpet av den siste uken. Greg Matanjun 31. august 2015 klokken 14:04 - Svar Jeg har satt EntryCCIPeriod-verdien til 3 i stedet og fungerer også bra. Kan du fortelle meg hvorfor din foretrukne innstilling er 2 i stedet for 3. For meg finner jeg bare de glattere linjene i EntryCCIPeriod med en verdi på 3 for å være søster til mine gamle øyne. Jeg finner denne indikatoren å være virkelig fantastisk. Takk. Jeg husker at du nevnte et sted at du prøvde å finne mq4-versjonen av indikatoren på datamaskinen. Jeg har re-kodet den fargede CCI indien for å oppføre seg akkurat som din og med dine foretrukne farger og innstillinger. Jeg vil gjerne sende kildekoden til deg hvis du vil ha det. Jeg liker også å bruke EntryCCI verdien på 3 og har brukt mye tid på å bruke denne innstillingen mens du utforsker muligheter. Jeg foretrekker innstillingen på 2 fordi det gir en raskere indikasjon på prisreduksjon bort fra trenden, men etter min mening er Greg det personlige preferanse. Du må gå med det du synes er mest nyttig. Indikatoren er virkelig fantastisk, men det er et verktøy for oss. Det handler mer om hvordan vi bruker verktøyet. Hvis du finner innstillingen til EntryCCI mer nyttig med innstillingen av 3, gå absolutt med den. Ja, jeg vil gjerne motta din versjon av kildekoden og med din tillatelse legge den til gruppen også. Jan Marc D 21. september 2015 klokka 18:19 - Svar EntryCCI brukes som et verktøy for å vise oss når prisen er overkjøpt eller oversold mot trenden på plass (definert av TrendCCI). EntryCCI hjelper deg med å kjøpe eller selge inn i trenden, og gir deg det grønne lyset for å se etter oppføringer når prisen har trukket seg tilbake fra retningen av trenden. Du venter på pris for å vise deg at trenden gjenopptas. Bild et gummibånd som trekkes fra hverandre og venter på å snakke tilbake mot trenden. Jordan, uten tid til å teste det, kan jeg se hvilken effekt det kan få på din handel. Vi snakker alle om trend, men vi ignorerer det som det blir knust med bevegelsen av markedet. Med denne indikatoren kunne jeg ikke virkelig handle mot trenden uten å ta ansvar for min beslutning. Det vil være en stor hjelp i enhver strategi som du kan fokusere på strategien. ikke på å finne ut hvilken vei å gå. Det ser ut til å være en god inngangsindikator. Takk for at du deler dette. Jordan, hvis denne indikatoren er så stabil og pålitelig for resten av uken, vil jeg bli sjokkert da det er et system på egen hånd. Håper jeg vant, må jeg svelge ordene mine. Prøvde det på 1M og det fungerte, men jeg ble Rambo. tok for mange risikoer, men på 5M var det spot on. Joe Stephens, III 14. november 2015 klokka 15:18 - Svar Du er mannen Jordan. Gud velsigne deg. Denne indikatoren har endret spillet for meg og vil velsigne mange mennesker hvis de bruker det riktig. Takk så mye for å gjøre denne indikatoren tilgjengelig. takk for å forstå deg riktig, jeg kommer inn så snart det nåværende lyset uttar høyden av forrige høy eller lav av forrige lavt og den oppsiktsvekkende CCi må være motsatt til den trender, oversold i unptrend eller overkjøpt for downtrend. Hvis det tar ut den forrige høye eller forrige lav og inntjeningen cci IKKE er overkjøpt eller Oversoldet samtidig, så er it8217s et falsk signal til høyre (posten cci overkjøpt oversold SKAL skje på samme tid som stearinlyset tar ut tidligere lav eller tidligere høy ) og også plz forklare ditt stopp tap, oppføring, bryte selv og ta fortjeneste strategi takk for den store verdien John, jeg setter stor pris på din engasjement for å hjelpe oss newbies handelsfolk,. ,, -. MetaTrader 4.. (),,,. ,. () -. ,. () -,. - -,. (). . ,,. -, (),. . ,,. . ,,,. ,,,. . . (). -. ,. ,. () -,. ,. ,,. . ,. () -,. ,. , (). ,,. (),,,,. ,,,,. . - (),. ,. . () -,. , -. ,,. - - -. . - -. (). . . . - - -,. ,. ,. -,. :,,. . () -. . : -,, -,,. (Harami Cross),. . ,,,, -. -,. - -,,. (Engulfing),. . ,:, -. :,,. ,. (Hammer og Hanging Man) (Hammer and Hanging Man) (). ,. . IFXQQE, FOREX. QQE. RSI. IFXPCC-pris (Donchian) Channel. , PCC. IFXDAO (Double Awesome Oscillator) Awesome Oscillator,. Awesome oscillator -. IFXTLB,. : 1994. IFXMultiMovingAverage IFXMultiMovingAverage,,. . AMA (Perry Kaufman) 1993: (Smartere handel: Bedre ytelse i endring av markeder). ,. IFXDPO,. IFXDPO - Momentum. IFXKasePeakOscillator IFXKasePeakOscillator, CMT (Cynthia Kase, CMT). Kase StatWare eSignal. ,. TVI (William Blau) 1995 Momentum, Retning og Divergens. ,,. ,,. HMAhistogram HMAhistogram (HMA) HMA (Alan Hull),, MACD. Hull Moving Average, HMA - (MA),. (Alan Hull). 1979 -. MACD,. Prosentpris Oscillator (PPO) -, (). MACD,. Dagskanal Dagskanal,. (M30). . Forankret Momentum Anchored Momentum (Rudy Stefenel) Teknisk analyse av aksjer og varer 1998. RMI Technical Analysis of Stocks Commodities 1993. ,, RSI,. ATR Trailing Stopp ATR - ATR. 80- -. (T. Henning Murrey) 1995, The Murrey Math Trading System for alle markeder. ,. . . RSI Laguerre RSI (RSI). (Cybernetisk analyse for aksjer og futures). S - RoC (Fred G Schutzman). RoC: S - Roc. StocksCommodities (05.2002). . . ,. , TrendlessOS 1980-. , -,,,. - (EUR, CAD, GBP, JPY, CHF SEK). 1973 100. - 1999,,. Nybot. -,:. ,. - (USD, GBP, JPY, CHF SEK). 13 2006, NYBOT. . Range Rider Range Rider 2006,. ,. SuperTrend SuperTrend, ATR CCI,,,. Will-Spread Will-Spread. ,:. ,. Total Power 2011 Currency Trader. ,, (EMA, 13). Schaff Trend Cycle Schaff Trend Cycle (Doug Schaff) 2008. ,. Coppock () 1962 Baroons (Barrons). (), SP-500 (SP 500). (MACD) 1979 -. STARC Bands 1980. -,. Akkumulasjonssvingningsindeks -. . ,. TRIX J. Hutson. ,. ATR Histogram ATR Histogram ATR, -. . ,,. Aroon Oscillator Aroon Oscillator (Tushar Chande), Tuscarora Capital Management, Aroon Indicator. , Aroon Oscillator Aroon Indicator. Aroon 1995 (Tushar Chande), Tuscarora Capital Management. : (). 1960-. . ,, - -. ,. ,,,,,. Ultimate Oscillator 1985 -. ,,. , - -. ,,. . Camarilla ligning 1989. , - Forex. (CHO) (Akkumulasjonsfordeling AD),. MACD, AD. raquo

No comments:

Post a Comment